Розвиток художньо-естетичних інтересів учнів з тяжкими порушеннями мовлення на уроках музичного мистецтва

  • Ганна Свириденко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті визначено і обґрунтовано проблему
художньо-естетичного виховання молодших
школярів з тяжкими порушеннями мовлення на
уроках музики. Зазначено, що у процесі художньо-
естетичного розвитку учнів з ТПМ відбувається
позитивний вплив мистецтва на формування
загальнокультурної грамотності дітей.
Проаналізовано наукові підходи щодо організації та
управління процесом художньо-естетичного
виховання учнів з порушеннями мовлення.
Установлено, що головним завданням методики
формування художньо-естетичних навичок в учнів з
порушеннями мовлення є розвиток у них емоційного
інтелекту, комунікативних і творчих здібностей.
Визначено такі засоби активізації інтересів: добір в
міру складних завдань, які пробуджують самостійну
думку в учня; опора на досвід дітей та інтереси, які
вже виникли у них. Представлено модель
формування й розвитку естетичної культури учнів з
ТПМ, яка складається з трьох етапів. Зроблено
висновок, що застосування педагогічної системи (на
основі художньо-естетичних комплексів) на уроках
музичного мистецтва та в позаурочний час
сприятиме глибшому розумінню учнями музики;
викликатиме в них певні зорові та слухові враження,
сприятиме мовленнєвому розвитку.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2024-02-15