ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Аннотация
Барна О.В. Психолого-педагогічні основи формування готовності підлітків до використання інформаційно-комунікаційних технологій. У статті досліджено вплив навчання інформатики на розвиток учнів 7-9-х класів.
Ключові слова. Розвиток підлітків, навчання інформатики, готовність до використання ІКТ.
Литература
Гендина Н.И. Образование для общества знаний и проблемы формирования информационной культуры личности / Н.И. Гендина [Електронний ресурс]. –Режим доступу:http://www.gpntb.ru/win/inter-events/crimea2006/disk2/206.pdf
Згуровський М. Суспільство знань та інформації – тенденції, виклики, перспективи / М. Згуровський [Електронний ресурс]. – Дзеркало тижня. – № 19 (444) 24 – 30 травня 2003. – Режим доступу: http://www.dt.ua/2000/ 2675/38588/
Использование информационных и коммуникационных технологий в среднем образовании. Информационный меморандум / Владимир Кинелев, Пит Коммерс, Борис Копик. – Москва: Институт ЮНЕСКО по информационным технологиям в образовании, 2005.– 24 с.
Кудря І. Г. Сучасні підходи до розуміння суспільства знань /І.Г. Кудря // Проблеми освіти в суспільстві ноосферної епохи (освіта сталого розвитку): Матер. всеукр. наук.-практ. конф. (Київ, 19 квітня 2007 р.). – Київ, 2007. – С. 212 – 221.
Сиваков С. Перспективи переходу до інформаційного суспільства / Сергій Сиваков [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://H.Ua/Story/40908/
Katz R. L. The Information Society: An International Perspective / R. L. Katz. – N.Y., 1988.
Раков С.А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія / С.А. Раков. – Х. : Факт, 2005. – 360 с.
Зміст сучасної шкільної освіти [Електронний ресурс]. – Освіта України. – Режим доступу : http://www.osvita-ua.net/school/theory/787.
Мойсеєнко А. О. Готовність соціальних працівників до формування соціальної політики громадсько-політичних об’єднань / А.О. Мойсеєнко – К.: КНУ ім. Тараса Шевченка, 2003.
Баєв Б.Ф. Психологія навчання / Б.Ф. Баєв. – К.: “Радянська школа”, 1972. – 136 с.
Задесенець М.П. Вікові особливості розвитку дітей і формування їх особистості / М.П. Задесенець. – К.: “Вища школа”, 1978. – 263 с.
Кулагина И.Ю. Возрастная психология (Развитие ребенка от рождения до 17 лет): учеб. пособ. / И.Ю. Кулагина. – М.: Изд-во РОУ, 1996. – 180с.
Увага дитини / [упоряд. С. Максименко, Л. Терлецькі, О Главник]. – К.: Главник, 2004. – 112 с.
Психологія навчання / [за ред. Б.Ф Баєва]. – Київ: Радянська школа, 1972. – 136 с.
История зарубежной психологии. 30-е-60-е годы ХХ века: Тексты / [под ред. П.Я. Гальперина, А.Н. Ждан] – М.: Изд – во МГУ, 1986. – 386с.
Савчик М.П. Вікова психологія: навч. посіб. / М.П.Савчик, Л.П. Василенко. – Дрогобич: видавнича фірма «Відродження», 2001. – 287 с.
Выготский Л.С. Собрание сочинений в 6-ти томах / Л.С. Выготский. – М.: Педагогика, 1982. – Том 4. – 1982. – 488 с.
Кон И.С. Психология ранней юности: кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1989. – 255 с.
Божович Л.И. Личность и ее развитие в детском возрасте (Психологическое исследование) / Л.И. Божович. – М.: Педагогика, 1968. – 288 с.
Маркова А.К. Психология обучения подростка / А.К. Маркова. – М.: Просвещение, 1975. – 200 с.
Талызина Н. Ф. Педагогическая психология / Н.Ф. Талызина. – М.: Академия, 2000. – 288 с.
Вундт В. Очерки психологии / В. Вундт. – СПб., 1897.