ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ КУЛЬТУРОЛОГІВ
Аннотация
Мороз В.В. Формування комунікативної компетенції майбутніх культурологів. У статті розкриваються мовні взаємодії майбутніх організаторів культурно-освітньої роботи у формуванні комунікативної компетенції. Підкреслюється важливість формування комунікативної компетенції для ефективної професійної діяльності в умовах сучасного суспільства.
Ключові слова. Майбутні організатори культурно-освітньої роботи, мотиви, комунікативна компетенція, професійна готовність.
Литература
Бакшаева Н. А. Психология мотивации студентов: учеб. пособие для вузов / Н.А. Бакшаева, А.А. Вербицкий. – Новосибирск.: Логос, 2006. – 184 с.
Вербицкий А. А. Человек в контексте речи: формы и методы активного обучения / А. А. Вербицкий. – М.: Знание, 1990. – 64 с.
Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6 т. / Л.С.Выготский. – М.: Педагогика. – Т.4: Детская психология. – 1984. – 433 с.
Гальперин П. Я. Психология как объективная наука: избр.психо-логические труды / П. Я. Гальперин; ред. А. И. Подольский; РАО, Московский психолого-социальный ин-т. – М.; Воронеж: МПСИ: Изд-во НПО «МОДЕК», 2003. – 479 с.
Коммуникативный ландшафт образования: монография / В. А. Герасимова, А. М. Корбут, Д. Ю. Король и др.; ред.: А. А. Полонников. – Мн.: БГУ, 2007. – 503 с.
Кучерява О. А. Дискурсивна компетенція як складова фахової підготовки майбутніх словесників / О. А. Кучерява // Педагогічні науки: зб. наук. праць. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2005. – Вип. XXXVIIІ (38).– С. 288-292.
Ломов Б. Ф. Системность в психологи: избр. психологические труды / Б. Ф. Ломов, В. А. Барабанщиков; Академия пед. и социальных наук, Московский психолого-социальный ин-т. – М.: Ин-т практической психологии; Воронеж: НПО „МОДЭК”, 1996. – 384 с.
Пассов Е. И. Основы методики обучения иностранным языкам / Е. И. Пассов. – М.: Учпедгиз, 1977.
Якса Н. В. Соціально-педагогічний тезаурус: словник / Н. В. Якса. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. – 154 с.
Basic American Language Instructor Course.– Detence Language Institute, 1992. – 115 p.