МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАГІСТРАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗА-КЛАДІВ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ В КОНТЕКСТІ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
Аннотация
Анотація:
Аннотация:
Resume:
Автор статті в контексті акмеологічного підходу пропонує окремі результати дослідження проблеми педагогічної освіти магістрантів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Із метою формування конкурентоспроможності, готовності до навчання та підвищення професійної майстерності впродовж життя, схарактеризовані окремі моделі педагогічної освіти: педагогічна, компетентнісного зростання, комплексна та фахово-педагогічна.
Мачинская Наталья. Модель педагогического образования магистрантов высших учебных заведений непедагогического профиля в контексте акмеологического похода.
Автор статьи, используя некоторые аспекты акмеологического подхода, описывает отдельные результаты исследования проблемы педагогического образования магистрантов высших учебных заведений непедагогического профиля. С целью формирования конкурентоспособности, готовности к обучению и повышению профессионального мастерства на протяжении жизни, дается характеристика отдельным моделям педагогического образования: педагогической, компетентностного роста, комплексной и профессионально-педагогической.
Machyns’ka Nataliya. The model of teacher training education for Master’s degree students of higher educational institutions of non-pedagogical profile in the context of the acmeological approach.
The article, using some aspects of the acmeological approach, describes separate results of the research dwelling on the problems of teacher-training education for Master’s degree students of higher educational institutions of non-pedagogical profile. In order to develop the competitiveness, readiness for training and professional lifelong skills perfection the author presents the characteristic of individual models for teacher-training education: pedagogical, competence growth, comprehensive and professional-pedagogical.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
педагогічна акмеологія, магістранти, педагогічна освіта, модель педагогічної освіти, конкурентоспроможність.
педагогическая акмеология, магистранты, педагогическое образование, модель педагогического образования, конкурентоспособность.
pedagogical acmeology, Master’s degree students, teacher-training education, model of teacher-training education, competitiveness.