КРОСКУЛЬТУРНИЙ ТРЕНІНГ: ФАСИЛІТАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ

  • Анжеліка Солодка Інститут проблем виховання НАПН України

Аннотация

Аннотация:

Анотація:

Resume:

В статье обосновывается целе-сообразность внедрения кросс-культурного тренинга в практику высшей школы. Кросс-культурный тренинг рассматривается как способ личностного развития. Подчеркивается значимость фасилитации в организации кросс-культурного взаимодействия в высшей школе на основе актуализации субъектности студентов.

Солодка Анжеліка. Кроскультурний тренінг: фасилітація взаємодії.

У статті обґрунтовується доцільність упровадження кроскультурного тренінгу у практику вищої школи. Крос-культурний тренінг розглядається як засіб особистісного розвитку. Підкреслюється значення фасилітації для організації кроскультурної взаємодії у вищій школі на основі актуалізації суб’єктності студентів.

Solodka Anzhelika. Cross-cultural training: Facilitating of interaction.

The article shows the necessity of implementing cross-cultural training into practice of higher education. Cross-cultural training is considered as a method of personal development. It stresses the importance of cross-cultural facilitating interaction in the higher school based on updating students’ subjectivity.

 

 

 

Ключевые слова:

Ключові слова:

Key words:

кросс-культурное взаимодействие; кросс-культурный тренинг; фасилитация взаимодействия.

крос-культурна взаємодія; крос-культурний тренінг; фасилітація взаємодії.

cross-cultural interaction; cross-cultural training; facilitation of interaction.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2014-05-28
Выпуск
Раздел
Статьи