НАПРЯМИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДТРИМКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНИЙ ПЕРІОД.
Аннотация
Аннотация:
Анотація:
Resume:
В статье представлен региональный опыт работы с молодыми специалистами в Белгородской области России. Автор указывает, что такая работа ведется по разным направлениям: через деятельность регионального центра, научной лаборатории, конкурсное движение, специализированные курсы повышения квалификации, что способствует качественной реализации идей Федерального государственного образовательного стандарта начального общего образования на практике.
Стручаєва Тамара. Напрями методичної підтримки вчителя початкових класів у післядипломний період.
У статті висвітлено регіональний досвід роботи з молодими фахівцями в Бєлгородській області Росії. Автор зазначає, що такій роботі сприяють діяльність регіонального центру, наукової лабораторії, а також конкурсний рух і спеціалізовані курси підвищення кваліфікації, які допомагають якісній реалізації ідей Федерального державного освітнього стандарту початкової загальної освіти на практиці.
Struchayeva Tamara. Directions for methodological support of primary school teachers in the postgraduate period.
The article presents the regional experience of work with young professionals in the Belgorod region of Russia within different areas: through the activities of the regional center, science lab, competitive process, specialized training courses on quality implementation of Federal State Educational Standard of primary education ideas into practice.
Ключевые слова:
Ключові слова:
Key words:
Федеральный государственный образовательный стандарт начального общего образования (ФГОС НОО), повышение квалификации, региональный центр, музейная педагогика
Федеральний державний освітній стандарт початкової загальної освіти (ФДОС ПЗО), підвищення кваліфікації , регіональний центр
Federal State Educational Standard of primary education (GEF LEO), professional development, the regional center.