АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРІОРИТЕТІВ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
Анотація
Сас Н.М. Антропологічний підхід до визначення основних пріоритетів професійного зростання керівника навчального закладу в умовах інформатизації суспільства. У статті автор намагається окреслити основні пріоритети професійного зростання керівника навчального закладу в умовах інформатизації суспільства.
Ключові слова: антропологічний підхід, менеджмент навчального закладу, інформатизація управління, професійне зростання керівника навчального закладу.
Литература
Азизова Л.Н. Формирование готовности студентов политехнического колледжа к использованию технологий мультимедиа / Л.Н.Азизова // Современные проблемы науки и образования. – 2012. – № 2. – Електронный ресурс. Режим доступа: http: www.science-education.ru
Князев Е.А. Об университетах и их стратегиях / Е.А.Князев // Университетское управление: практика и анализ. – 2005 – №4 (37). – С. 9-17.
Краснов П.С. Управление образовательным учреждением на основе информационно-коммуникационных технологий / П.С.Краснов // Современные проблемы науки и образования. – 2012. – № 2. – Електронный ресурс. Режим доступа: http: www.science-education.ru/102-5715
Лапчик М. П. ИКТ-компетентность педагогических кадров: монография / М.П.Лапчик. – Омск: Изд-во ОмГПУ, 2007. – 144 с.
Нефедова Л.В. Cистема менеджмента качества и информатизация управления в вузах как параллельные инновационные процессы / Л.В.Нефедов // Механизмы гарантии качества образования: системы, технологии, инновации: тезисы докл. Междунар. науч.-практ. конференции. – Барнаул: Изд-во Алт. ГТУ, 2009. – С. 39-42.
Печчеи А. Человеческие качества / А.Печчеи. – М.: Прогресс, 1985. – 312 с.
Скалацький В.М. Інформаційне суспільство: сучасні теорії та моделі (соціально-філософський аналіз): автореф. дис. на здобуття ступеня канд. філософ. наук: спец. 09.00.03 / В.М.Скалацький. – К., 2006. – 16 с.
Сурхаев М.А. Развитие системы подготовки будущих учителей информатики для работы в условиях в новой информационно-коммуникационной образовательной среды: автореф. дис. доктора пед. наук: спец. 13.00.02, 13.00.08 / М.А.Сурхаев. – М., 2010. – 46 с.
Уэбстер Ф. Теории информационного общества пер. с англ. / Ф.Уэбстер. – М., Аспект Пресс, 2004. – 400 с.
Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в высшей школе: учеб. пособ. для вузов / Д.В.Чернилевский. – М.: ЮНИТИ–ДАНА, 2002. – 437 с.