СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
Анотація
Заворотна Я.В. Сучасний стан розвитку теорії управління загальноосвітнім навчальним закладом. У статті зосереджується увага на сучасному розвитку теорії управління загальноосвітнім навчальним закладом. Автор аналізує погляди зарубіжних та українських науковців з проблеми організації інноваційного управління, визначає провідні тенденції розвитку теорії управління навчальним закладом, акцентує увагу на необхідності модернізації системи управління школою.
Ключові слова: навчальний заклад, розвиток, управління, управління школою, інновація, інноваційне управління.
Литература
Бондар О.С. Організаційно-педагогічні засади експертного оцінювання навчально-виховної діяльності загальноосвітніх шкіл: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.06 „Теорія та методика управління освітою” / О.С.Бондар. – К., 2008. – 30 с.
Васильченко Л.В. Професійна компетентність керівника школи / Л.В.Васильченко, І.В.Гришина. – Х.: Вид. Група „Основа”, 2006. – 208 с.
Гладко М.П. Інноваційна політика сільської школи / М.П.Гладко // Управління школою. – 2010. – № 31. – С. 8-21.
Даниленко Л.І. Менеджмент інновацій в освіті / Л.І.Даниленко. – К.: Шк. світ, 2007. – 120 с.
Погрібна Н. Управляти школою по-новому / Н.Погрібна. – К.: Шк. світ, 2009. – 112 с.
Сафіулін В. Практика системного управління / В.Сафіулін // Директор школи. – 2003. – № 35. – С. 14-16.
Сиротенко Г.О. Шляхи оновлення освіти: наук.-метод. збірник / Г.О.Сиротенко. – Х.: Видав. гр. „Основа”, 2003. – 96 с.