Організаційно-методичні основи експериментального дослідження неперервної професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами ІКТ
Анотація
Використання сучасних
інформаційно-комунікаційних
і омк п’ютерних технологій є
частиною математичної підготовки
студентів закладів вищої освіти.
Провідними методами навчання
вищої математики за моделлю
змішаного навчання стають методи,
що стимулюють активну
систематичну самостійну роботу
студентів з курсу вищої математики:
проєктно-комунікаційні методи та
методи дослідницького навчання.
Рівень математичної підготовки
майбутніх учителів математики
безпосередньо залежить від уміння
застосовувати інтегровані системи
комп’ютерної математики у своїй
професійній діяльності. Після
проведення експериментального
дослідження неперервної
професійної підготовки майбутніх
учителів математики засобами ІКТ
констатуємо, що ефективність
і кяість неперервної професійної
підготовки студентів спеціальності
014 «Середня освіта (Математика)»
за організації навчання дисциплін
професійного циклу в педагогічному
закладі вищої освіти стають
найбільш успішними за умови
використання в освітньому процесі
структурно-функціональної моделі,
що базується на авчнанні
в інформаційно-комунікаційному
освітньому середовищі ЗВО. Крім
згаданої моделі, цьому сприяє
і методика формування професійної
готовності студентів, що передбачає
впровадження в овсітній процес
електронних навчально-методичних
комплексів, хмаро-орієнтованих
середовищ навчання математики
і спеціалізованих професійних
програм.