Рекомендації для педагогічних працівників та батьків щодо педагогічної підтримки дітей раннього віку у надзвичайних ситуаціях
Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі
забезпечення наймолодших членів суспільства –
дітей раннього віку (від 1 до 3 років) надійною та
ефективною педагогічною підтримкою під час
надзвичайних подій. Надано тлумачення змісту
термінів: «ранній вік», «педагогічна підтримка»,
«надзвичайна ситуація», представлено основні
напрацювання закордонних та вітчизняних науковців з
досліджуваної проблеми. Нагальною проблемою
сьогодення є потреба висвітлення важливості
розуміння педагогами та батьками/опікунами
особливостей розвитку дітей у ранньому віці під час
стресових ситуацій. У статті запропоновано практичні
педагогічні поради щодо створення безпечного та
підтримуючого середовища для дітей раннього віку у
надзвичайних ситуаціях. Надано конкретні педагогічні
рекомендації як для педагогічних працівників, так і
для батьків/опікунів, які формують ключову роль у
виробленні стійкості та благополуччя дітей раннього
віку в умовах надзвичайної ситуації.