КРИТЕРИИ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ К РУКОВОДСТВУ СОЦИАЛЬНО-ПРОФЕССИОНАЛЬНЫМ САМООПРЕДЕЛЕНИЕМ ШКОЛЬНИКОВ
Анотація
Дюжикова Т.М. Критерії готовності майбутніх учителів до соціально-професійного самовизначення школярів. У статті розглянуті критерії та показники готовності майбутніх учителів щодо підготовки школярів до соціально-професійного самовизначення, наведені дані дослідно-експериментального дослідження, яке було проведено у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького на основі відповідної програми.
Ключові слова: соціально-професійне самовизначення, готовність, критерії готовності, рівні готовності.
Литература
Дюжикова Т.М. Сутність, структура і зміст соціально-професійного самовизначення старшокласників /Т.М. Дюжикова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. / редкол.: Т.І. Сущенко (гол. ред.) та ін. – Запоріжжя, 2010. – Вип. 11(64) – 352 с.
Андреева Г.М. Социальная психология: учеб. для высш. учеб. заведений / Г.М. Андреева. – М.: Наука,1994. – 324 с.
Мудрик В.В. Введение в социальную педагогику: учеб. пособ. для студ-ов / В.В. Мудрик. – М.: Ин-т практ. психологии,1997. – 355 с.
Пряжников Н.С. Профессиональное и личностное самоопределение / С.Н. Пряжников. – М.: Ин-т практ. психологии; Воронеж: НПО “МОДЭК”, 1996. – 256 с.
Медведев Д.С. Модель профессинального самоопределения старше-классников в профильной школе / Д.С. Медведев // Профильная школа - 2009. - №4. – С.58-62.