ЗМІСТОВНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФАКУЛЬТАТИВІВ У МАГІСТРАТУРІ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ»

  • Олександр Євсюков

Анотація

Анотація:

Аннотация:

Resume:

У статті обґрунтовується необхідність організації в магістратурі за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» факультативних курсів для майбутніх викладачів універ-ситетів та інших вищих навчальних закладів. Це, на думку автора, сприятиме реалізації головної освітньої мети нашої держави – створенню умов для розвитку й самореалізації кожної особистості як громадянина України, що передбачає зміну «знанієвої парадигми» освіти на «діяльнісно-розвивальну», обов’язковий перехід від інформаційно-репродуктивного навчання до особистісно-орієнтованого, а також підвищення освітніх вимог до магістранта – майбутнього викладача.

Евсюков Александр. Содержательные аспекты организации факультативов в магистратуре «Педагогика высшей школы».

В статье обосновывается необходимость организации в магистратуре по специальности «Педагогика высшей школы» факультативных курсов для будущих преподавателей университетов и других высших учебных заведений. Это, по мнению автора, будет способствовать реализации основной образовательной цели нашей страны – созданию условий для развития и самореализации каждой личности как гражданина Украины, что предусматривает изменение «знаниевой парадигмы» образования на «деятельностно-развивающую», обязательный переход от информационно-репродуктивного обучения к личностно-ориентированному, а также повышение образовательных требований к магистранту – будущему преподавателю.

Yevsiukov Oleksandr. Substantive aspects of optional courses arranging within the Master’s programme “Pedagogy of the higher school”.

The article proves the necessity of arranging optional courses on the specialty “Pedagogy of the higher school” for future university teachers and teachers of other higher educational institutions. In the author’s opinion, it will favour the realization of our country’s major educational goal that is the creation of conditions for development and self-realization of each personality as a citizen of Ukraine, and it suggests that the “knowledge paradigm” of education should be turned into “activity and developing” one; the transition from information-reproductive studying to person-oriented is seen as obligatory; this goal also suggests raising educational demands before the Master’s degree student who is an intending teacher.

 

 

 

Ключові слова:

Ключевые слова:

Key words:

особистісно-орієнтоване нав-чання, факультатив, магістратура, викладач, магістрант.

личностно-ориентированное обучение, факультатив, магистратура, преподаватель, магистрант.

person-oriented learning, optional course, Master’s programme, teacher, Master’s degree student.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2014-05-28
Номер
Розділ
Статьи