«VERSUS» ПЕДАГОГІКИ ЯК ДИСКУРСИВНА СИТУАЦІЯ

  • Олександр Волков

Анотація

Розкрито зміст заперечення в межах педагогічної взаємодії як ставлення до іншого; показано діалектичний характер виховного впливу; окреслено деякі ситуації, що виникають у процесі формування моральності; продемонстровано своєрідність суперечностей педагогічного дискурсу; з’ясовано призначення норм абсолютної етики у вихованні; визначено протилежність повсякденного й морального буття та шляхи формування моральності; виявлено залежність вихователя й вихованця, необхідність і зумовленість педагогічного примусу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Землянський А. М. Історична свідомість як детермінанта гармонізації розвитку студентської молоді в полікультурному суспільстві / А. М. Землянський // Versus. –– 2014. –– № 2. –– С. 39––44.

Каменских А. А. Диалектика иного в религиозно-философском дискурсе поздней античности (Игры с «Парменидом») [Электронный ресурс] / А. А. Каменский. –– Режим доступа : http://www.nsu.ru/ classics/bibliotheca/ Kamenski.pdf (12. 10. 2015).

Платон. Собрание сочинений: в 4 т. / Платон. –– М. : Мысль, 1990. –– Т. 1. –– 860 с.

Прокопенко В. В. Платонівський міф про печеру й дискурс навколо нього / В. В. Прокопенко // Versus. –– 2014. ––№ 2. –– С. 28––32.

5. Сартр Ж.-П. Бытие и ничто: Опыт феноменологической онтологии / Ж.-П. Сартр. –– М. : Республика, 2000. –– 639 с.

Скворцов И. М. Сочинения: в 2 томах / И. М. Скворцов / ред. Мозговая Н. Г., Волков А. Г., авт.вступ.ст. Кравченко Ю. Н. –– Киев : НПУ им. М.П. Драгоманова; Мелитополь : МГПУ им. Б. Хмельницкого, 2014. –– Т. 1. –– 340 с. –– (Серия «Антология украинской мысли»).

Фэрклоу Н. Диалектика дискурса [Электронный ресурс] / Н. Фэрклоу. –– Режим доступа : http://www.discourseanalysis.org/ada1/st9.shtml (12.10.2015).

Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер. –– Харьков : Фолио, 2003. –– 503 с.

Опубліковано
2016-02-20
Номер
Розділ
Articles