Зарубіжний досвід використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час змішаного навчання у професійній підготовці фахівців у галузі інформаційних технологій

  • Владислав Кумейко, Альона Чорна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю підвищення якості освіти в галузі інформаційних технологій (ІТ) шляхом інтеграції інформаційно[1]комунікаційних технологій (ІКТ) у змішане навчання. Мета статті полягає у вивченні зарубіжного досвіду впровадження ІКТ у навчальні процеси для підготовки фахівців у галузі ІТ та визначенні ефективних практик, які можуть бути адаптовані до інших освітніх систем. Основними проблемами, які розглядаються у статті, є недостатня інтеграція ІКТ у навчальні процеси, що впливає на якість підготовки фахівців, а також відсутність системного підходу до використання сучасних технологій у змішаному навчанні. Завданнями дослідження є аналіз ефективності різних методів використання ІКТ, визначення ключових елементів успішного впровадження ІКТ під час змішаного навчання на основі зарубіжного досвіду. Для досягнення мети дослідження використано такі методи: літературний аналіз, що становить собою дослідження наукових статей, книг, звітів та інших публікацій для визначення ключових тенденцій та методів впровадження ІКТ у змішаному навчанні; порівняльний аналіз підходів і методів використання ІКТ у різних країнах та навчальних закладах, що допомагає виявити ефективні практики та адаптувати їх до інших освітніх систем. Наукова новизна роботи полягає у систематизації та узагальненні зарубіжного досвіду використання ІКТ у змішаному навчанні, а також у розробці рекомендацій для впровадження ефективних практик в інших освітніх системах. Практичне значення роботи дає можливість застосування отриманих результатів для підвищення якості підготовки фахівців у галузі ІТ, що забезпечить їхню конкурентоспроможність на ринку праці. Результати дослідження демонструють, що інтеграція ІКТ у змішане навчання є ключовим фактором для підвищення якості освіти у галузі ІТ. Інтерактивні платформи, адаптивні системи, віртуальні лабораторії, мобільні додатки та VR є важливими елементами, які створюють ефективне, гнучке та адаптивне навчальне середовище. Впровадження цих технологій значно підвищує рівень професійної підготовки фахівців, забезпечуючи їх необхідними знаннями та навичками для успішної кар’єри.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-04-08