Робота тьютора в навчальному процесі: перспективи та розвиток у порівнянні з країнами ЄС

  • Олена Шершньова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

Статтю присвячено аналізу роботи тьютора в навчальному процесі в умовах російської агресії проти України. Розглянуто роль тьюторської підтримки у забезпеченні безперервності освіти під час воєнних дій, зокрема в умовах дистанційного та змішаного навчання. Проаналізовано психологічні, соціальні та освітні виклики, з якими стикаються учні та студенти в умовах війни, а також методи, які застосовують тьютори для підтримки емоційного стану учнів, адаптації до нових умов та подолання освітніх прогалин. Окрему увагу приділено використанню цифрових технологій, що дозволяють забезпечувати ефективну тьюторську підтримку навіть у кризових ситуаціях. Зроблено висновки про необхідність підвищення кваліфікації тьюторів для роботи в умовах війни та поствоєнної відбудови освітньої системи України.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-04-08