Формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови та літератури

  • Юлія Надольська, Лариса Єпіфанцева, Юлія Єгорова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті розглянуто формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови та літератури. Проаналізовано та узагальнено поняття «соціокультурна компетентність», висвітлено компоненти соціокультурної компетентності (країнознавчий, лінгвокраїнознавчий, соціолінгвістичний, соціально-психологічний, культурологічний). Зазначено процеси, шляхом яких формується та розвивається соціокультурна компетентність. Наведено приклади завдань, які формують соціокультурну компетентність на заняттях з іноземної мови та літератури, розкривають літературні особливості творів, відображають культурний та історичний контекст, сприяють розвитку критичного мислення та аналізу соціокультурних явищ. Окреслено роль міжкультурної комунікації у процесі вивчення іноземної мови та літератури, підкреслено значущість використання автентичних матеріалів, що відображають реалії життя носіїв мови.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2025-04-08