Здоров’язбережувальні технології та специфіка їх впровадження в освітній процес майбутніх вчителів мистецтва

  • Інна Пащенко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено розгляду специфіки застосування здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх учителів мистецтва. Метою дослідження було розкриття особливостей використання технологій у оздоровчо-професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів та їх практична реалізація. У науковій розвідці брали участь 124 студенти. Для оцінки рівня стресу був використаний багатофакторний опитувальник особистості FPI. Результати показали, що більшість респондентів (67%) мають низький рівень працездатності та високий рівень стресу, що може негативно впливати на їхню діяльність. Серед студентів середнього та низького рівня успішності проблему виснаження назвали 76%. Здоров’язберігаючі технології визначаються як комплекс педагогічно доцільних методів та засобів, спрямованих на збереження здоров’я. Запропоновані критеріальні показники навчальної діяльності орієнтовані на збереження здоров’я. Досвід впровадження таких технологій вже існує на психолого[1]педагогічному факультеті. Висновки дослідження показують, що здоров’язберігаючі технології поєднують навчання, виховання та розвиток студентів і спрямовані на формування здоров’язбережувальної компетентності. Ці технології акцентують увагу на фізичному, духовному, психічному та соціальному здоров’ї молодої людини, що важливо для її подальшого розвитку та успішної професійної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-04-08