ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ AUTOCAD ПРИ НАВЧАННІ ІНЖЕНЕРІВ
Анотація
У роботі висвітлюються особливості надання необхідних навиків здобувачам вищої освіти щодо застосування інструментів налаштування для ефективної роботи у системі AutoCAD та впровадження цих знань, вмінь і навиків у навчальний процес при викладанні курсу «Інженерна графіка»
У статті проаналізовано наукові публікації щодо впровадження системи AutoCAD у навчальний процес. В основному роботи присвячені доцільності впровадження, забезпечення можливості використання AutoCAD при дистанційному навчанні, а також особливостям застосування окремих інструментів при роботі в даній системі, починаючи із окремих команд, закінчуючи 3-D моделюванням. Встановлено, що у наукових публікаціях не акцентується увага на особливостях налаштування пакету для ефективної роботи.
На основі існуючих досліджень та власної практики обґрунтовано питання застосування похідних програм AutoCAD Mechanical, AutoCAD Architecture, AutoCAD Electrical, AutoCAD MEP, AutoCAD Map 3D. Висвітлено особливості та доцільність використання просторів «модель» та «аркуш», а також ситуації, коли їх потрібно застосовувати. Показано причини та необхідність та процедуру розроблення та застосування шаблонів для розробки креслеників. Подано причини та необхідність налаштування стилів тексту, розмірів, стилів ліній та шарів. Висвітлено питання використання анотативності для тексту та розмірів в незалежності від масштабу об’єкту. На конкретному прикладі показано важливість застосування вищеописаних налаштувань та інструментів.
Надання даних навиків здобувачу дасть можливість значно підвищити ефективність проєктування в системі AutoCAD, покаже їм простоту даного пакету і доцільність його застосування, а також значно розширить їх можливості, а головне – мотивацію навчатись та працювати.
Ключові слова: налаштування, аркуш, модель, інструменти AutoCAD, шаблон, анотативність