мови професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу.

  • Наталія Мілько

Анотація

У статті міжкультурний діалог розглядається як одна з умов і засобів реалізації культурологічної складової фахової підготовки майбутнього вчителя. У функціональній площині професійної підготовки розглянуто готовність майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі на основі комплементарності аналітичних та феноменологічних методів та схарактеризовано компоненти професійної підготовки до професійної діяльності і компоненти готовності як здатності особистості майбутнього вчителя до тієї чи іншої дії у межах професійної компетенції. Визначено основні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі та теоретично обґрунтовано їх ефективність. Розроблено теоретичну модель формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу, яка уможливлює реалізацію вимог сучасного багатонаціонального полікультурного суспільства та спирається на традиційні принципи дидактики вищої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи