ЕМОЦІЙНІ ПОРУШЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УМОВИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

  • Віра Волкова
  • Ольга Віденіна

Анотація

У статті з’ясовано причини й наслідки емоційних розладів у дошкільників. Як відомо, емоції є важливим компонентом структури особистості: вони відіграють мотивувальну роль, впливають на різні ситуації життєдіяльності. Для взаємодії з іншими людьми дошкільник має вміти знаходити з ними спільну емоційну мову. Для психічного здоров’я, нормального перебігу різних видів діяльності потрібна збалансованість емоцій. Порушення емоційного балансу, тривала перевага негативних емоційних станів спричиняють виникнення емоційних розладів і відхилень у розвитку особистості дитини, порушення в неї соціальних контактів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи