ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ У ДОШКІЛЬНЯТ ТА УЧНІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Марк Елькін
  • Ірина Батарейна

Анотація

У статті розкрито сутність понять «цінність», «ціннісне ставлення», «естетичне сприйняття». Розглянуто Концепцію нової української школи й умови формування ціннісного ставлення до художньої культури. З’ясовано роль вихователя дошкільного навчального закладу й учителя у формуванні цінностей, які є основою свідомого ставлення до навколишнього світу. Наведено класифікації цінностей, які по-різному трактують їх природу. Визначено завдання й специфічні педагогічні умови для ефективного формування ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва. Доведено, що на системі цінностей базується фундамент освіти і виховання, тому розроблення ціннісного каркасу освіти, системи пріоритетних цінностей є важливим кроком на шляху до вдосконалення системи освіти, розроблення стратегії її розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-22
Номер
Розділ
Статьи