СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ

  • Віра Андрієвська

Анотація

У статті розкрито специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі початкової школи на сучасному етапі її модернізації. Визначено причини орієнтації змісту сучасної освіти на формування якісно нових умінь молодого покоління – метапредметних ІКТ-умінь; уточнено види метапредметних ІКТ-умінь (інформаційно-аналітичні, інструментальні, поведінкові вміння в цифровому світі, комунікативні вміння). Доведено необхідність поетапного підходу в процесі набуття молодшими школярами зазначених ІКТ-умінь; схарактеризовано етапи їх формування (пропедевтичний, практичний, перспективний); конкретизовано завдання щодо набуття молодшими школярами метапредметних ІКТ-умінь, які реалізуються на кожному з визначених нами етапів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-23
Номер
Розділ
Статьи