КРИТЕРІАЛЬНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
У статті обґрунтовано доцільність критеріального підходу в підготовці майбутніх учителів до організації трудового навчання молодших школярів. Для розкриття сутності критеріального підходу доцільно виконати такі завдання: розширити понятійний апарат, виявити механізм і сконструювати критеріальну основу. Методи критеріального оцінювання відрізняються від традиційних. Останніми роками в педагогіці йде процес переосмислення системи оцінювання навчальних досягнень студентів. Для вимірювання реального стану підготовленості майбутнього вчителя початкової школи до організації трудової діяльності молодших школярів і динамічності змін у дослідно-експериментальному навчанні ми розробили такі компоненти: мотиваційно-вольовий, когнітивний, процесуально-операційний, контрольно-оцінний, результативний. У контексті дослідження підготовку майбутнього вчителя початкової школи до організації трудового навчання школярів ми розуміємо як процес, що забезпечує студентам оволодіння методами і прийомами педагогічної діагностики у вищій школі й охоплює, крім фахової, ще й методичну підготовку з трудового навчання.