КЛЮЧОВІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • Камілла Магрламова

Анотація

Спрямованість нової парадигми освіти на особистість, на задоволення її освітніх потреб вимагає створення умов, що забезпечуватимуть майбутнім фахівцям досягнення компетентності в професійній діяльності, відповідного культурного рівня, розвитку потреби до самовдосконалення. Формування педагогічної компетентності майбутніх медичних працівників має відображатись у діяльнісних аспектах їхньої професійної підготовки й передбачати: послідовну навчальну, квазіпрофесійну, навчально-професійну діяльність; засвоєння ними знань у змодельованих професійних ситуаціях; застосування збалансованого поєднання індивідуальних і групових форм навчання; відображення процесів, що відбуваються в медичній сфері; інтеграцію професійно-медичної та психолого-педагогічної діяльності. Відповідно до теми нашого дослідження, професійний контекст передбачає педагогічні завдання, форми і методи професійно-педагогічної діяльності, ситуації соціально-психологічної взаємодії, характерні для фахівців галузі сімейної медицини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-23
Номер
Розділ
Статьи