ПЕДАГОГІЧНА КЕРОВАНІСТЬ ПРОЦЕСОМ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОГО ОСВІТЯНСЬКОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Анотація
У статті розглянуто соціально-освітні аспекти педагогічних умов реалізації освітянського менеджменту в закладах педагогічної фахової освіти в контексті завдань впровадження Концепції «Нова українська школа». Проаналізовано міждисциплінарні підходи до проблеми дотримання суб’єктної цілісності особистості студента – майбутнього педагога, визначено чинники оптимізації управлінського моделювання процесу результативної фахової соціалізації майбутнього педагога. Виявлено маркери розвиненості структурних елементів освітянського простору як індивідуально й соціально значущі чинники успішної діяльності суб’єктів навчально-виховного процесу. Обґрунтовано управлінські засади дотримання принципів педагогічного супроводу процесу фахової підготовки педагогів згідно з вимогами сучасного етапу суспільного розвитку з урахуванням особливостей базових організаційних складників і соціально-психологічних закономірностей формування якісного середовища особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя.