АНАЛІЗ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ ІГОР МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ
Анотація
Одним з напрямів підготовки майбутніх інженерів програмістів є навчання програмування ігор, що пояснюється швидкими темпами розвитку ІТ-індустрії і попитом на фахівців у галузі розробки ігор. Питання формування змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів докладно не розглядалось у наукових працях, тому вимагає дослідження. На основі аналізу змісту навчання програмування ігор, що міститься в підручниках і посібниках різних авторів (А. Хонич, Т. Міллер, М. Моррісон, В. Касихін, С. Маніш, М. Цехнер, М. Доусон), і його відповідності наведеним принципам відбору сформульовано висновок про те, що ці матеріали лише частково можуть бути використані при доборі змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів, а тому доцільно формувати власний зміст.