Саморегуляція як ключова компетентність у процесі здобуття професійної освіти майбутніми сімейними лікарями з різною здатністю до самоактуалізації.

  • Анастасія Тітова

Анотація

У статті наведено результати дослідження особливостей саморегуляції навчальної діяльності студентів-медиків перших-третіх курсів з різною здатністю до самоактуалізації. З’ясовано, що пізнавальні потреби, креативність, цінності, міжособистісна сенситивність і самоприйняття впливають на академічну саморегуляцію студентів, більш схильних до самоактуалізації, а уявлення про природу людини та синергія – на саморегуляцію студентів, які менше здатні до самоактуалізації. Визначено також вплив цих чинників на етапі формування саморегуляційної компетенції як провідної в процесі набуття майбутніми сімейними лікарями професійної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-24
Номер
Розділ
Статьи