КРИТЕРІАЛЬНА ОЦІНКА ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Анотація
У статті доведено доцільність критеріальної оцінки дослідження ефективності дизайнерської підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. З’ясовано, що нині усталилась система професійної освіти майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що передбачає формування дизайнерської компетентності студентів. Виявлено рівні сформованості дизайнерської підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, що спирались на критеріальну базу. Доведено, що критерій є ознакою, на основі якої здійснюється оцінка або класифікація. Дизайнерська підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва складається з фундаментальної професійної підготовки; мистецької підготовки з урахуванням сучасних інновацій; професійно спрямованої психолого-педагогічної підготовки. Виокремлено такі критерії дизайнерської компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, як мотиваційно-ціннісний, когнітивно-технологічний, рефлексивний.