Формування ритміко-інтонаційного складника в процесі вивчення німецької мови як другої іноземної у виші

  • Юлія Надольська, Євгенія Фесенко

Анотація

У статті  розглянуто  питання, пов’язані  з формуванням ритміко-інтонаційного  складника в процесі  вивчення  німецької мови  як  другої  іноземної  у виші. Визначено  роль  німецької інтонації, її функції та компоненти  в комунікативному дискурсі. Проаналізовано роботу над  ритмічною  системою  на прикладі  поетичного  твору, синтаксичної  будови  речення  та інтернет-подкастів , використання  яких на практичному  занятті ефективно впливає на здатність студента,  що  вивчає  німецьку мову,  адаптуватися до індивідуальних  особливостей її вимови.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12