Формування в бакалаврів навичок візуалізації слайдів в електронних презентаціях
Анотація
У статті проаналізовано чинники, які сприяли безпрецедентному розширенню меж предметної області використання візуальної інформації в сучасному інформаційному суспільстві. Було зроблено спробу довести, що нині для ефективної взаємодії з сучасним візуально-інформаційним середовищем фахівець, з погляду його професійної діяльності, має бути візуально компетентним. Дизайн не є прикрасою, оскільки прикраса помітна. Кращі дизайни презентацій зроблені настільки добре, що учні в аудиторії практично не зважають на дизайн, а насамперед зосереджуються на повідомленні, яке дизайн допоміг зробити абсолютно ясним і зрозумілим , а не на колірній палітрі, шрифтах тощо. У статті окреслено шляхи розв’язання проблеми набуття бакалаврами– майбутніми вчителями інформатики– навичок візуалізації презентацій, які використовуються для навчання школярів. Розроблення візуальних елементів у слайд-пакеті має починатися на етапі підготовки. На ньому вчитель свідомо сповільнюється, щоб проаналізувати свою тему, цілі, ключові повідомлення та аудиторію. Лише після цього він почне генерувати ідеї, які згодом трансформуються в цифрову візуальну форму в електронній презентації.