Формування в бакалаврів навичок візуалізації слайдів в електронних презентаціях

  • Ірина Баранцова, Аліна Рутковська

Анотація

У статті  проаналізовано  чинники,  які сприяли  безпрецедентному розширенню  меж  предметної  області використання  візуальної  інформації в сучасному  інформаційному суспільстві.  Було  зроблено  спробу довести,  що  нині  для  ефективної взаємодії  з сучасним  візуально-інформаційним  середовищем фахівець,  з погляду  його  професійної діяльності,  має  бути  візуально компетентним. Дизайн не є прикрасою, оскільки  прикраса  помітна.  Кращі дизайни  презентацій  зроблені настільки  добре,  що  учні  в аудиторії практично  не зважають  на  дизайн,  а насамперед  зосереджуються на повідомленні,  яке  дизайн  допоміг зробити  абсолютно  ясним і зрозумілим ,  а  не на колірній  палітрі, шрифтах  тощо.  У статті  окреслено шляхи  розв’язання  проблеми  набуття бакалаврами–  майбутніми  вчителями інформатики–  навичок  візуалізації презентацій, які використовуються для навчання  школярів.  Розроблення візуальних  елементів  у слайд-пакеті має  починатися  на  етапі  підготовки. На ньому  вчитель  свідомо сповільнюється,  щоб  проаналізувати свою тему,  цілі,  ключові повідомлення та  аудиторію.  Лише  після  цього  він почне  генерувати  ідеї,  які  згодом трансформуються  в цифрову візуальну  форму  в електронній презентації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12