Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами

  • Матюха Галина, Кузнєцова Євгенія

Анотація

У статті  розкрито  специфіку роботи  вчителя  іноземної  мови з учнями  з особливими  освітніми потребами.  Це,  зокрема, здатність  учителя  розробляти доступні,  адаптовані  матеріали для  засвоєння;  уміння  складати індивідуальні програми  навчання для  учасників  інклюзивного освітнього процесу; упровадження  в практику педагогіки  партнерства; інформування  батьків  про  успіхи їхніх  дітей  у засвоєнні  освітньої програми;  володіння інформацією  про  індивідуальні особливості,  інтереси та потреби учнів.  Акцентовано на необхідності  психолого-педагогічного  супроводу старшокласників  з особливими освітніми  потребами  під  час навчання  їх  англійської  мови, зокрема  англомовного спілкування,  розглянуто інтерактивні  методи  як  найбільш ефективні  в інклюзивному освітньому процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12