Міжкультурна компетентність як складник професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови в початковій школі
Анотація
У статті акцентовано на диференціації понять «міжкультурна компетентність» і«соціокультурна компетентність» майбутнього вчителя англійської мови. Висвітлено погляди науковців на поняття «компетентність учителя», розкрито суть поняття «міжкультурна компетентність», визначено місце міжкультурної компетентності у структурі професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови. Схарактеризовано особливості вивчення питань міжкультурної комунікації студентами Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького в рамках засвоєння ними інноваційної Програми з методики навчання англійської мови. Детально висвітлено модуль інноваційної Програми, присвячений вивченню питань міжкультурної компетентності майбутнього вчителя англійської мови.