Тьюторський супровід в умовах інклюзивної освіти як актуальна педагогічна проблема

  • Скиба Ганна

Анотація

У статті  розглянуто  історію виникнення  тьюторства  та  його роль  у системі  освіти  України. Проаналізовано  поняття «тьюторство»  й сформульовано власне  визначення  поняття «тьютор».  Визначено  актуальність тьюторського  супроводу  в умовах інклюзивної  освіти.  Доведено,  що тьютори  необхідні  не тільки  дітям з обмеженими  можливостями здоров’я(ОМЗ), а й дітям з низьким рівнем шкільної успішності.  Тьютор здійснює  тьюторський  супровід, спрямований  на  виявлення  та розвиток  освітніх  мотивів та інтересів учня та на формування його  навчальної  і освітньої рефлексії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14