Тьюторський супровід в умовах інклюзивної освіти як актуальна педагогічна проблема
Анотація
У статті розглянуто історію виникнення тьюторства та його роль у системі освіти України. Проаналізовано поняття «тьюторство» й сформульовано власне визначення поняття «тьютор». Визначено актуальність тьюторського супроводу в умовах інклюзивної освіти. Доведено, що тьютори необхідні не тільки дітям з обмеженими можливостями здоров’я(ОМЗ), а й дітям з низьким рівнем шкільної успішності. Тьютор здійснює тьюторський супровід, спрямований на виявлення та розвиток освітніх мотивів та інтересів учня та на формування його навчальної і освітньої рефлексії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-14
Розділ
Статьи