Застосування «гейміфікації» в професійній підготовці соціальних працівників

  • Лілія Єрьоміна МДПУ імені Богдана Хмельницького

Анотація

Актуальність теми дослідження зумовлена тим, що практика застосування ігор в освіті вже зарекомендувала себе як ефективний інструмент. Формат гейміфікації освітнього простору уможливлює обернення процесу здобуття освіти у формат гри. Презентований матеріал присвячено темі застосуваннягейміфікації в підготовці соціальних працівників. З’ясовано, що гейміфікація в професійній підготовці соціальних працівників є інструментом, застосування якого сприяє покращенню якості освіти. Наведено приклади використання гейміфікації під час практичних занять з дисциплін обов’язкового та вибіркового циклів; розкрито перспективу полегшення засвоєння інформації здобувачами вищої освіти спеціальності «Соціальна робота» завдяки систематичній практичній діяльності в умовах «Освітньо-наукового центру соціокультурного розвитку дитини». Позитивним, на думку автора, є результативність, що виявляється в засвоєнні більшого обсягу інформації та тривалому її збереженні в пам’яті. Висвітлено досвід застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників як під час лекцій (виклад нового матеріалу вдало поєднується з квест-завданнями для самостійного пошуку інформації в додаткових джерелах), так і під час практичних занять (пропонування ігрових завдань для мікрогруп і навпаки – колективне створення ігор тематичного спрямування тощо). Окреслено перспективу подальших досліджень, яку автор вбачає у використанні гейміфікації під час проходження майбутніми соціальними працівниками виробничої практики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-11-29