Формування системи цінностей в учнів старшого шкільного віку: теоретичні аспекти
Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі – формуванню нової системи цінностей у старшокласників. Ця проблема зумовлена тим, що учні старших класів є носіями майбутнього, і вибір ними цінностей багато в чому визначає це майбутнє, сприяє конструюванню власного сенсу життя. З огляду на це, схарактеризовано психолого-педагогічні особливості старшого шкільного віку та особливості формування цінностей у старшокласників. Акцентовано на ролі сім’ї та школи в процесі виховання та формування нової системи цінностей. Доведено, що формування нової системи цінностей в учнів старших класів є надзвичайно важливим процесом і предметом пильної уваги та різнопланового вивчення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.