Teaching socio-cultural communication in modern education
Анотація
Необхідність розв’язання окресленої
проблеми зумовлена тим, що
в традиційному навчанні іноземних
мов не розроблено жодної теорії та
експериментально підтвердженого
алгоритму, спрямованого на навчання
соціокультурного спілкування, хоча
рівні стандарту усного та письмового
спілкування іноземною мовою, якими
мають володіти студенти, постійно
підвищуються. Метою проведеного
дослідження було визначення зв’язку
між використанням сучасних освітніх
технологій для навчання студентів
спілкування у формі монологу
іноземною мовою та розвитком їхнього
пізнавального інтересу. У орботі
використано особистісно орієнтований
і культурно орієнтований підходи, що
дають уявлення про сучасні галузі
педагогіки, які вивчають та
розробляють ефективні засоби та
шляхи досягнення цілей освіти.
Розглянуто також своєрідні
характеристики та методи навчання
соціокультурної комунікації у формі
монологу. Досліджено і рпоблему
застосування проєктної технології та
технології співпраці в ропцесі
навчання іноземної мови. Стаття може
зацікавити фахівців, які готують
студентів – майбутніх викладачів
іноземних мов, а також тих, хто має
намір підвищити рівень свого знання
першої та другої іноземних мов.