Система комплексної корекційно-розвивальної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією: основні характеристики

  • Лариса Журавльова МДПУ імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті презентовано
й обґрунтовано систему комплексної
корекції мовленнєвого розвитку дітей
молодшого шкільного віку
із дисграфією в умовах сучасного
закладу загальної освіти. Зауважено,
що мовленнєвий розвиток таких
дітей залежить від організації
в алзьангоосвітніх закладах
ефективного корекційно-
педагогічного процесу,
удосконалення якого доволі
актуально й повинно ґрунтуватися
на певних фундаментальних
наукових засадах. Розглянуто
педагогічні системи, розроблені
різними вченими, уточнено
й онкректизовано поняття
«система», визначено її функції.
Наголошено на тому, що в сучасних
педагогічних дослідженнях є
системи, які презентують специфіку
роботи з дітьми із особливостями
психофізичного розвитку загалом, а
є такі, що спрямовані винятково на
соціальну взаємодію для усунення
певних порушень. З’ясовано, що
наявні системи цілком
не аздовольняють спеціалізовану
діяльність логопеда з молодшими
школярами із дисграфією, тому
виникає необхідність розроблення
комплексної системи, яка має
взаємопов’язані елементи, мету,
принципи, етапи, результати тощо.
Це допоможе скласти карту
корекційно-розвивального процесу
для розширення можливостей
впливу логопеда на всі структурні
компоненти мовленнєвого розвитку
дітей молодшого шкільного віку
з идсграфією в муовах закладу
загальної середньої освіти.
Акцентовано на ’япти основних
блоках запропонованої системи –
перспективно-цільовому,
концептуальному, організаційно-
діагностичному, змістовно-
процесуальному, контрольно-
результативному – і надано їм
характеристики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-08