Підготовка майбутніх вихователів до захисту дитинства в процесі вивчення соціальної педагогіки
Анотація
У статті обґрунтовано
змістовий потенціал
навчальної дисципліни
«Соціальна педагогіка»
в ідгпотовці майбутніх
вихователів до захисту
дитинства. Професійну
підготовку майбутніх
вихователів до захисту
дитинства розглянуто як
цілеспрямований, системний
процес набуття студентами
загальних і ахофвих
компетентностей, створення
сприятливих умов для
успішної соціалізації та
самореалізації дошкільників
шляхом оволодіння ними
уявленнями про добро і зло,
добре і погане, про почуття
власної гідності, права та
обов’язки. Визначено, що
кожна тема навчальної
дисципліни прямо чи
опосередковано спрямована
на формування у майбутніх
вихователів здатностей
до здійснення захисту
дитинства. На прикладі теми
«Захист прав дитини як
соціально-педагогічна
проблема» розкрито методи,
які сприяють ефективній
підготовці майбутніх
вихователів до захисту
дитинства: лекція-діалог-
диспут, моделювання
професійних ситуацій, коло
ідей, мікровикладання,
імітації, спільний проєкт.