Професійне становлення майбутніх сімейних лікарів у процесі підготовки їх до застосування медичного обладнання в професійній діяльності
Анотація
Статтю присвячено професійному становленню майбутніх сімейних лікарів у рпоцесі навчання в медичному закладі вищої освіти в контексті втілення особистісного підходу до навчання. Обґрунтовано доцільність реалізації особистісного підходу в ропцесі здійснення якісної професійної підготовки майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в ропфесійній діяльності та визначено дидактичну мету такого особистісно орієнтованого навчання студентів медичних закладів вищої освіти. Висвітлено етапи реалізації особистісного підходу в рпоцесі професійної підготовки майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в рофпесійній діяльності; визначено чітку позицію кожної зі сторін освітнього процесу: «викладач медичного закладу вищої о світи – студент я к майбутній сімейний лікар». Розглянуто сутність та особливості поняття «професійне становлення висококваліфікованого медичного фахівця», а також висвітлено власне бачення етапів професійного становлення майбутніх сімейних лікарів. Здійснено детальний опис процесів усебічної трансформації особистості, що відбувається на кожному з п’яти послідовних етапів, починаючи від мислення студентів, аналізу їхніх професійних інтересів, прагнень, нахилів, можливостей та якостей до моменту здійснення висококваліфікованої діяльності у фсері сімейної медицини. Визначено роль та місце принципу безперервного професійного розвитку в процесі формування готовності майбутніх сімейних лікарів до застосування медичного обладнання в рофпесійній діяльності, певні його особливості, а також роль викладача в процесі самоосвіти майбутніх сімейних лікарів. Окреслено механізми введення елементів самоосвіти в роцес п навчання висококваліфікованих медичних фахівців у сфері охорони здоров’я.