Удосконалення форм і методів взаємодії педагогів та батьків у процесі формування патріотичної вихованості старших дошкільників
Анотація
У статті розкрито значення понять «взаємодія» та «патріотична вихованість дітей старшого дошкільного віку». Проаналізовано праці вчених, присвячені патріотичному вихованню старших дошкільників та взаємодії педагогів і абтьків у цьому контексті. Схарактеризовано різноманітні форми роботи з батьками: індивідуальні та групові, колективні, наочно-інформаційні, творчі. Визначено найбільш ефективні форми та методи взаємодії педагогів і батьків, спрямовані на формування у дітей патріотичної вихованості. До них належать: семінари-практикуми, тренінги, анкетування, «Точка зору», «Батьківський турнір», «Родинний аукціон», педагогічний всеобуч, проєктна діяльність, Case-study, брейн-ринг.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.