Усовершенствование форм и методов взаимодействия педагогов и родителей в процессе формирования патриотической воспитанности у старших дошкольников
Аннотация
У статті розкрито значення понять «взаємодія» та «патріотична вихованість дітей старшого дошкільного віку». Проаналізовано праці вчених, присвячені патріотичному вихованню старших дошкільників та взаємодії педагогів і абтьків у цьому контексті. Схарактеризовано різноманітні форми роботи з батьками: індивідуальні та групові, колективні, наочно-інформаційні, творчі. Визначено найбільш ефективні форми та методи взаємодії педагогів і батьків, спрямовані на формування у дітей патріотичної вихованості. До них належать: семінари-практикуми, тренінги, анкетування, «Точка зору», «Батьківський турнір», «Родинний аукціон», педагогічний всеобуч, проєктна діяльність, Case-study, брейн-ринг.
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.