Теоретичні підходи до вивчення проблеми соціокультурного розвитку дітей дошкільного віку

  • Олена Артюхова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті висвітлено теоретичні підходи до вивчення проблеми соціокультурного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено основні критерії та механізми соціокультурного розвитку дошкільнят, схарактеризовано його показники. Акцентовано на дослідженні педагогічних умов ефективного соціокультурного розвитку дошкільників, показано роль сім’ї та сімейних традицій як найважливішого соціального інституту розвитку особистості. З’ясовано, що провідна роль у виховному процесі належить дорослому (педагогу, батькам) як вузловому фактору соціокультурного розвитку дітей. Проаналізовано проблеми соціокультурних цінностей та актуалізовано соціальний і особистісний розвиток дошкільнят у сучасних умовах, з огляду на специфіку соціального середовища дитини, де часто спостерігається дефіцит вихованості, доброти, толерантності, мовленнєвої культури у взаєминах між людьми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2022-11-13