Теоретические подходы к изучению проблемы социокультурного развития детей дошкольного возраста

  • Артюхова Елена Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого

Аннотация

У статті висвітлено теоретичні підходи до вивчення проблеми соціокультурного розвитку дітей дошкільного віку. Визначено основні критерії та механізми соціокультурного розвитку дошкільнят, схарактеризовано його показники. Акцентовано на дослідженні педагогічних умов ефективного соціокультурного розвитку дошкільників, показано роль сім’ї та сімейних традицій як найважливішого соціального інституту розвитку особистості. З’ясовано, що провідна роль у виховному процесі належить дорослому (педагогу, батькам) як вузловому фактору соціокультурного розвитку дітей. Проаналізовано проблеми соціокультурних цінностей та актуалізовано соціальний і особистісний розвиток дошкільнят у сучасних умовах, з огляду на специфіку соціального середовища дитини, де часто спостерігається дефіцит вихованості, доброти, толерантності, мовленнєвої культури у взаєминах між людьми.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2022-11-13