Навчання фонетиці англійської мови за допомогою автентичних відеоматеріалів

  • Баранцова Ірина Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено проблемі використання відеоматеріалів під час
навчання студентів фонетики англійської мови. Основну увагу
приділено мові відео (фонетичні, лексичні, граматичні засоби);
композиційно-смисловій структурі відеоролика, способу викладу та
предмету мовлення; формі мовлення (монологічне, діалогічне);
умовам, у яких викладають фонетику. Визначено три рівні навчання
фонетики: мотиваційно-спонукальний, аналітико-синтетичний,
вищий (розуміння висловлювання). Виокремлено критерії відбору
відеоматеріалів для навчання фонетики англійської мови:
інформаційний, структурно-композиційний, соціокультурний,
критерії форми й функціонально-семантичного типу відеоролика,
обсягу і тривалості повідомлення. З’ясовано, що навчання
фонетики на основі використання відеоматеріалів повинно містити
переддемонстраційний, демонстраційний та післядемонстраційний
етапи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-11-16