Навчання фонетиці англійської мови за допомогою автентичних відеоматеріалів
Аннотация
Статтю присвячено проблемі використання відеоматеріалів під час
навчання студентів фонетики англійської мови. Основну увагу
приділено мові відео (фонетичні, лексичні, граматичні засоби);
композиційно-смисловій структурі відеоролика, способу викладу та
предмету мовлення; формі мовлення (монологічне, діалогічне);
умовам, у яких викладають фонетику. Визначено три рівні навчання
фонетики: мотиваційно-спонукальний, аналітико-синтетичний,
вищий (розуміння висловлювання). Виокремлено критерії відбору
відеоматеріалів для навчання фонетики англійської мови:
інформаційний, структурно-композиційний, соціокультурний,
критерії форми й функціонально-семантичного типу відеоролика,
обсягу і тривалості повідомлення. З’ясовано, що навчання
фонетики на основі використання відеоматеріалів повинно містити
переддемонстраційний, демонстраційний та післядемонстраційний
етапи.