Мотиваційний аспект музично-виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта

  • Тетяна Багрій Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті висвітлено особливості мотивації
музично-виконавської діяльності у процесі
підготовки педагога-музиканта.
Обґрунтовано безпосередній зв’язок
виконавської діяльності з мотивацією.
Проаналізовано процес формування та
розвитку позитивної мотивації. Визначено
складові комплексу педагогічної дії, які
здатні забезпечити позитивне ставлення до
виконавської діяльності майбутнього
педагога-музиканта. Розглянуто механізми
стимулювання внутрішньої та зовнішньої
мотивації особистості. Виокремлено
«потоковий стан свідомості» в навчальній
діяльності як такий, що запускає процес
підвищення мотивації. Доведено, що
мотивація є рушійною силою у
професійному становленні педагога-
музиканта.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-02-15