Використання інформаційно-комунікативних технологій на музичних заняттях у закладах дошкільної освіти

  • Ольга Негрій Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті звернено увагу на нову проблему специфіки
впровадження інформаційно-комунікативних технологій
на музичних заняттях у закладах дошкільної освіти.
Проведено детальний аналіз теоретичних, прикладних,
практичних, наукових досліджень, присвячених
питанню доцільності використання інформаційно-
комунікативних технологій у сучасному освітньому
просторі. Надано тлумачення змісту термінів «доба
цифрових технологій», «інформаційно-комунікативні
технології», «дитина дошкільного віку», представлено
основні напрацювання закордонних та вітчизняних
науковців з досліджуваної проблеми. Розглянуто та
проаналізовано головні законодавчі документи України,
які акцентують увагу на впровадження інформаційно-
комунікативних технологій в освітню практику закладів
дошкільної освіти. Наголошено, що зростання темпів
розвитку та застосування інформаційно-комунікаційних
технологій в Україні та світі актуалізує необхідність
підвищення якості знань сучасних українських музичних
керівників та педагогів закладів дошкільної освіти з
питань музичного виховання дітей дошкільного віку.
Охарактеризовано основні шляхи впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій на музичних
заняттях у закладах дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-02-15