СЕМАНТИЧНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ ЯК МЕТОД НАУКОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗНЗ

  • Світлана Литвинова

Анотація

Одним із важливих аспектів упровадження ІКТ, зокрема хмаро орієнтованих, у навчально-виховний процес стала потреба в наукових підходах та рішеннях щодо визначення їх ефективності та доцільності.

У статті проаналізовано науково-методичну літературу, дисертаційні дослідження, узагальнено досвід використання методів оцінювання ефективності новітніх технологій, здійснено опис і визначено метод семантичного диференціала для підрахунку ефективності спроектованої моделі хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу, розроблено 12 біполярних шкал для оцінювання ефективності ХОНС; визначено метод для узагальнення експертної оцінки результатів (метод Дельфі), а також методи узгодженості думки експертів, такі, як коефіцієнт варіації та достовірності отриманих даних, як критерій однорідності ксі-квадрат; розроблено алгоритм опрацювання даних.

 

Ключові слова:

семантичний диференціал; хмаро орієнтоване навчальне середовище; ефективність; е-learning, модель; біполярні шкали; навчальне середовище

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи