ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ
Анотація
У статті розглянуто структуру та зміст професійної компетентності вчителя. Визначено види професійно-педагогічної діяльності (перспективно-діагностична, орієнтаційно-прогностична, конструктивно-проектувальна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулювальна, аналітико-оцінювальна, дослідницько-творча) і компоненти умов її ефективної реалізації у фахівців фізичного виховання і спорту. З’ясовано структуру та зміст професійної компетентності майбутнього фахівця із фізичного виховання і спорту (методична, дослідницька, управлінська, інформаційна, комунікативна та рефлексивна). Виокремлено зміст дослідницької компетентності майбутнього фахівця з фізичного виховання і спорту та виявлено педагогічні умови її формування.
Ключові слова:
професійна компетентність; дослідницька компетентність; професійно-педагогічна діяльність; фахівці з фізичного виховання і спорту.